Έρευνα συνδέει την κατανάλωση ψαριών με την προστασία από τους πολύποδες στο παχύ έντερο

Η κατανάλωση τουλάχιστον 3 μερίδων ψαριού την εβδομάδα, μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο μιας γυναίκας να εμφανίσει ορισμένα είδη πολυπόδων του παχέος εντέρου, σύμφωνα με νέα έρευνα.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: ερευνα, συνδεει, καταναλωση, ψαριων, προστασια, τους, πολυποδες, παχυ, εντερο

Περισσότερες Ειδήσεις

Το ψάρι προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου
Άνθρωποι που καταναλώνουν άφθονα ψάρια μπορεί ενδεχομένως να έχουν χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και του ορθού, υποδεικνύει νέα έρευνα ... 11/5 20:02
Ψάρια: Προστατεύουν από τον καρκίνο του παχέος εντέρου
Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με νέα κινεζική έρευνα, που δημοσιεύθηκε ... 21/5 17:40
«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού
  Tweet Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μία νέα κινεζική ... 11/5 11:01
«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού
Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μία νέα κινεζική έρευνα. 11/5 22:40
Το ψάρι είναι ασπίδα για τον καρκίνο στο παχύ έντερο
Μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο παχύ έντερο, αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι. 15/5 08:00
Στατίνες και καρκίνος του παχέος εντέρου
Οι στατίνες, τα διάσημα φάρμακα που παίρνουν χιλιάδες άνθρωποι για τη μείωση της χοληστερίνης, μπορεί τώρα να αποδειχθούν ωφέλιμα και για τη μείωση του ... 15/5 20:02
‘Ερευνα: Η φυσική δραστηριότητα μπορεί να επιμηκύνει τη ζωή σε ασθενείς με καρκίνο μαστού και παχέος εντέρου
Η σωματική δραστηριότητα μπορεί ενδεχομένως να επιμηκύνει τη ζωή ανθρώπων που πάσχουν από καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου, αναφέρει νέα έρευνα ... 9/5 19:02
Στατίνες και πρόληψη του καρκίνου παχέος εντέρου
Οι στατίνες, τα διάσημα φάρμακα που παίρνουν χιλιάδες άνθρωποι για τη μείωση της χοληστερίνης, μπορεί τώρα να αποδειχθούν ωφέλιμα και για τη μείωση του ... 16/5 15:00
Το ψάρι μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο του εντέρου
Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παχέως εντέρου, σύμφωνα με μία νέα κινεζική επιστημονική έρευνα ... 11/5 10:32
Πηγή: iatronet.gr · 21/2/2012 16:37